Nuestra tienda - A nuestra botiga

31 oct 2008

Pizcar bombiellas


Marcelino Iglesias reclamó al presidente de la Generalitat de Cataluña la devolución de los bienes pertenecientes a las parroquias del Aragón Oriental depositados en el Museo Diocesano de Lérida. Y se lo pidió en catalán y ante varios alcaldes de los municipios de Huesca que esperan el regreso de estas obras de arte religioso desde el año 1995, cuando la Diócesis de Barbastro-Monzón se segregó del obispado ilerdense.

Marcelino,hay un refran muy popular que dice "zapatero a tus zapatos" y otro que reza asi "en casa del herrero sarten de palo".Dejemos que la Iglesia pleitee por sus bienes,porque son de la iglesia no lo olvidemos. y quiero recordar que en algun pueblo se levanto casa para el cura con el dinero y los jornales de los vecinos y cuando al obispado le intereso se vendio al mejor postor y los ingresos de esa venta fueron a engordar las arcas de la iglesia, en ningun momento se destino dicho dinero ,ni tan siquiera ,para reparar el tejado de la iglesia de la parroquia.

Hay temas en los que es mejor no entrar ya que pierdes el tiempo de una manera absurda, como el que pasa sus ratos de ocio pellizcando bombillas.

____________________________________________

Marcelino Iglesias reclamó a o presidén d'a Generalitat de Cataluña a torna d'os cabals pertenezientes as parroquias d'o Aragón Oriental depositaus en o Museo Diocesano de Lérida . Y l'en pidió en catalán y déban de barios alcaldes d'os municipios de Uesca qu'aguardan a tornada d' istas obras d' arte relixioso dende l'año 1995, cuan a Diozesis de Balbastro-Monzón se segregó d'o bispau ilerdense.

Marcelino, bi a un refran mui popular que dize " zapatero a os tuyos zapatos " y atro que reza asinas "en casa d'o ferrero sarten de tocho ". Dexemos que a Ilesia pleitee por os suyos cabals , porque son d' a ilesia no lo olbidemos . Y quiero remerar que en belun lugar se'n debanto casa ta o mosen con os diners y os chornals d' os bezíns y cuan a o bispau l'intreso se bendio a o millor postor y os ingresos d' ixa benda fueron a ingordar as caxas d' a ilesia , en dingun momento se destínon ixos diners , ni tan sisquiera , ta apañar o tellau d' a ilesia d' a parroquia .
N'ai de temas en os que ye millor no dentrar ya que pierdes o tiempo d' una maniera absurda , como o que pasa os suyos ratos d' ozio pizcando bombiellas.

1 comentario:

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias