Nuestra tienda - A nuestra botiga

27 sept 2010

Casa Bomba


Agora tenemos en Laspuña cuatro templos ta adorar a Baco , a saber y por orden d' antigüidá ,Casa Marcelina , Casa Sidora , O Garito y Alter&Nativa .
Iste post ba en recordanza do que estió en atros tiempos puesto d'alcuentro ta fer unas partidas , ta beber unos gotez de bín y  bella biera " El León ". Yera o puesto idonio ta que te coziesen en secreto os frutos de bella tresmallada u bel coniello caíu en o lazo . Soi charrando de Casa Bomba , ixe puesto tan entrañable en o que te serbiban o café de puchero en a cozina y an a chen se sentaba en as escaleretas d'o patio como si d' un pedriño se trates cuan os asientos yeran ocupaus . Un puesto ande as mas inberosímiles confidenzias no saleban d' aqueras cuatro paredes , un puesto en o que a chen se sentíba como en a suya mesma casa .
Candida y Quico , tiengo un grato alcuerdo d'ers.
---------------------------------------------------------------------------------------
Ahora tenemos en Laspuña cuatro templos para adorar a Baco, a saber y por orden de antigüedad Casa Marcelina, Casa Sidora, El Garito y Alter&Nativa.
Este post va en memoria de lo que fue en otros tiempos lugar de encuentro para echar unas partidas, unos tragos de vino y beber alguna cerveza “El León”. Era el sitio idóneo para que te cocinaran en secreto los frutos de alguna tresmallada o algún conejo caído en el lazo. Estoy hablando de Casa Bomba, ese lugar tan entrañable que te servían el café de puchero en la cocina y donde la gente se sentaba en las escaleretas del patio como si de un pedriño se tratara cuando las sillas estaban ocupadas. Un lugar donde las más inverosímiles confidencias no salían de aquellas cuatro paredes, un lugar en el que la gente se sentía como en su propia casa.
Candida y Quico, guardo un grato recuerdo de ellos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias