Nuestra tienda - A nuestra botiga

24 jun 2008

San Chuan



(as fotos son do 2005 u do 2006,de seguro ya no m'alcuerdo).

Un antecedente de la fiesta de san Juan es la celebración celta del Beltaine ( significa “fuego de Bel” o “bello fuego”) , que se realizaba el primero de mayo y era un festival anual en honor al dios Belenos. Durante el Beltaine se encendían hogueras que eran coronadas por los más arriesgados con largas pértigas.
Los druidas hacían pasar el ganado entre las llamas para purificarlo y defenderlo contra las enfermedades y rogaban a los dioses que el año fuera fructífero y solían sacrificar algún animal, para que sus plegarias fueran mejor atendidas.
Las fiestas griegas dedicadas al dios Apolo, se celebraban en el solsticio de verano encendiendo grandes hogueras de carácter purificador.
Los romanos, por su parte, dedicaron a la diosa de la guerra Minerva unas fiestas con fuegos y tenían la costumbre de saltar tres veces sobre las llamas .

=======================================

Un antezedén d' a birolla de san Chuan ye a zelebrazión zelta d'o Beltaine ( sinifica “fuego de Bel” u “ poliu fuego ”), que se realizaba o primer de mayo y yera un festibal añal en onor a o dios Belenos . Mientres o Beltaine se encendían fogueras que yeran coronadas por os más arriscaus con largas pértigas .
Os druidas feban pasar o bistiar entre as flamas ta purificalo y esfendelo d'as malatias y rogaban a os dioses que l'año fuera frutifero y solían sacrificar bel animal , ta qu'as suyas plegarias estasen millor atendidas .
As birollas griegas dedicadas a o dios Apolo, se zelebraban en o solstizio d' estiu enzendiendo grans fogueras de caráuter purificador .
Os románs , por o suyo lau, dedicon a diosa d' a guerra Minerva unas birollas con fuegos y éban a costumbre de blincar tres begadas denzima as flamas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias