Nuestra tienda - A nuestra botiga

28 nov 2008

Asperando as aduyas / Pendientes de las ayudas


Os agricultors y ganaders son mui pendientes d'o pago d' as aduyas d' a Pulitica Agricola Común (PAC). Se'n ba a efeutuar en as prosimas semanas , con muita espeutazión porque o seutor , seguntes apuntan as organizazións agrarias , ye mui descapitalizau.
En ista zaguera semana de nobiembre se fa l'orden d'o pago d' as aduyas agroambientals ; en a primera semana d' abiento , se pagara a prima d' obín acoplada; en a segunda d' abiento , a parti acoplada de "herbáceos"; y en a terzera , a parti desacoplada de toz os seutors.
__________________________________________


Los agricultores y ganaderos están muy pendientes del pago de las ayudas de la Política Agrícola Común (PAC). Se va a efectuar en las próximas semanas, con mucha expectación porque el sector, según apuntan las organizaciones agrarias, está muy descapitalizado.
En esta última semana de noviembre se da la orden del pago de las ayudas agroambientales; en la primera semana de diciembre, se pagará la prima de ovino acoplada; en la segunda de diciembre, la parte acoplada de herbáceos; y en la tercera, la parte desacoplada de todos los sectores.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias