Nuestra tienda - A nuestra botiga

8 jul 2009

¡¡ Alcuentrada !!


Dimpues d'onze diyas de fuerte rechirada miembros d'a Guardia Zebil alcuentraron ayere biba en o barranco d'a Pardina , en a redolada monezipal de Fanlo , a la senderista franzesa de 61 añadas , que yera perdida dende o pasau 26 de chulio en o Parque Nazional de Ordesa y Monte Perdido . Paize ser , que a muller a sobrebibiu no mas con augua que preneba d' un barraco , que ayere estió resacau a cara y güellos .
---------------------
Tras once días de búsqueda intensa miembros de la Guardia Civil encontraron ayer viva en el barranco de La Pardina, en el término municipal de Fanlo, a la senderista francesa de 61 años, desaparecida desde el pasado 26 de julio en el Parque Nacional de Ordesa y Monte Perdido.
Al parecer, la mujer ha sobrevivido a base de agua que tomaba de un barranco, que ayer fue rastreado minuciosamente.

2 comentarios:

  1. creo que aqui hay gato encerrado, si estaba ilesa, en 11 dias le da tiempo de salirse del mapa de sobrarbe, será para llamar la atención.
    que le cobren lo que ha costado la busqueda...
    ¿que esperaba?¿la muerte?

    desdeluego...

    ResponderEliminar
  2. A yo tampoco no me cuadra guaire que en 11 días no s'haya quiesto bochar d'ixe puesto, se me fa rarismo. El primer día pase, pero a'l segundo ya miras de salir d'astí. No sé, no'l veigo mica normal.

    ResponderEliminar

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias