Nuestra tienda - A nuestra botiga

30 oct 2009

Muerte de "Ziudá de Balbastro"


Correo recibiu:

"O conzello de Balbastro deixa de combocar o premio de nobela curta en aragonés “Ziudá de Balbastro” qu´iste año abría de zelebrar a suya seisena edizión. ¿A razón? dengún no la sabe, talmén siga la crisis, talmén l´aragonés no siga rentable, lo zierto ye que ya en feba d´años qu´encara que se i presentaban obras o premio se declaraba desierto, pero ista edizión ya no ye que se declare desierto, ye que ni sisquiera se comboca.

Una pena que se cazegue un premio d´ista mena, considerau un d´os millors d´a literatura en aragonés y d´an que i salion nobelas como “Aguardando lo zierzo” d´Anchel Conte, una d´as obras maestras d´a literatura aragonesa y que ye considerada por muitos una d´as millors nobelas escritas en o sieglo XXI.

Por ixo, dende Fendo Orella queremos instar-tos a busatros que mos sentiz semana zaga semana a nimbiar un e-mail a o Conzello de Balbastro ta que contine combocando iste premio, porque, o millor de tot, ye que o anunzian en a web como un d´os suyos concursos anuals, manimenos, no apareixen por garra puesto as bases d´iste concurso, qu´abria de finalizar o suyo plazo de presentazion a prenzipios d´o 2010, pero sí d´a resta. Talmén siga muit poliu de fer creyer a la chen que o Conzello de Balbastro fa cosa por l´aragonés cuan en reyalidat, no se fa ni zarrapita ni pon.
Fendo Orella"

1 comentario:

  1. De esta manera los políticos, patrocinadores, lingïstas y .... luchan por el idioma aragones, esta es la forma de defender nuestra cultura, tradicion y costumbres de nuestra tierra.
    Dejad a los demás lo que puedan hacer y no pongais barrones en las ruedas del carro de nuestro idioma.
    Mariano

    ResponderEliminar

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias