Nuestra tienda - A nuestra botiga

28 dic 2015

Agrupación de municipios en Sobrarbe


El 84% de los 8.116 Ayuntamientos que hay en España están condenados a entenderse. El Ministerio correspondiente ya tiene aprobado el plan para agrupar municipios por debajo de 5.000 habitantes. Bajo la idea de que presten los servicios públicos de forma más eficiente, el Gobierno quiere propiciar la fusión de Ayuntamientos y favorecer su colaboración para que reduzcan sus gastos.
En nuestra comarca los casos más sorprendentes son los de Labuerda que pasa a depender del Pueyo de Araguas y el de Laspuña que se integra en el Ayuntamiento de Puertolas.

O 84% d'os 8.116 Conzellos que i  ai en Espanya son condenaus a entender-se. O Ministerio que le toca  ya tiene aprebau o plan pa achuntar monizipios por debaixo d'os 5.000 bezins. Con o proposito de fer  os serbizios publicos de forma mas eficient, o Gubierno quiere propiciar a fusión de Conzellos y afaborir a suya colaborazión pa menguar os gastos .
En a nuestra comarca os casos mas sorprendents son os de Labuerda que pasa a depender d'o Pueyo d'Araguas y o de A Espuña que estara en o Conzello de Puertolas. 

1 comentario:

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias