Nuestra tienda - A nuestra botiga

6 oct 2008

¿Plantando cara?.




No arriboron a diez as presonas de Laspuña (A Espuña, Aspuña) que recibion a o Bispe en a suya besita a o Lugar iste sabato.
¿Querra dizir isto que siguen escontentos en a parroquia con o treslau d'o antigo mosen ?.
Que yo m'alcuerde ista a estau a segunda begada qu'os feligreses s'oponen a o treslau d'o suyo parroco, a primera en a decada d' os 70 cuan trasladon a Domingo Subias y ista zaguera con o treslau de Rafel .
Creigo qu'as autoridás eclesiasticas deberian tener mas en cuenta a opinion d' un lugar .
Si bien ye zierto que en a prosima zelebrazion que se faiga en a parroquia ( sin a presenzia d'o Bispe ), piensan acudir en mazacón como emparo y biembenida a o nuebo mosen , un mosen choben d' unos 30 años y ta o que Laspuña ye a suya primera parroquia.
_____________________________________________
No llegaron a diez las personas de Laspuña que recibieron al Obispo en su visita al lugar este sabado.
¿Querra decir esto que siguen descontentos en la parroquia con el traslado del antiguo mosen ?.
Que yo recuerde esta ha sido la segunda vez que los feligreses se oponen al traslado de su parroco, la primera en la decada de los 70 cuando trasladaron a Domingo Subias y esta ultima con el traslado de Rafael.
Creo que las autoridades eclesiasticas deberian tener mas en cuenta la opinion de un pueblo.
Si bien es cierto que en la proxima celebracion que se realice en la parroquia(sin la presencia del Obispo), piensan acudir en bloque como apoyo y bienvenida al nuevo mosen, un cura joven de unos 30 años y para el que Laspuña es su primera parroquia.

2 comentarios:

  1. Con el máximo respeto hacia la decisión que libremente tomó cada uno de asistir o no a la presentación del nuevo Párroco de laspuña. Manifiesto como así se lo comente, por teléfono, a algunos de los que asistieron y alguno que no asistió que si yo hubiera estado este sábado en Laspuña hubiera asistido.

    ResponderEliminar
  2. As dezisions son libres y presonals,pero ye güeno qu'en toz os ambitos de tanto en tanto a chen s'amuestre en contra d'as autoridas y que deixen sentir a suya boz.
    A esglesia ye una instituzion en a qu'os suyos mainaches no son escollius por o boto popular y ye por ixo que yo alcuentro enzertau qu'os que no an quiesto ir ta ilesia se quedasen en casa o en o bar, os suyos motibos tindran.

    ResponderEliminar

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias