Nuestra tienda - A nuestra botiga

30 mar 2009

Maldito Pantano - Maldeziu Pantano


Dende que en abiento se abrió o prozeso de torna d' os cabals expropiaus u adquirius en o suya diya ta a construzión d'o maldeziu pantano , a Confederación Hidrográfica del Ebro ( CHE) a reculliu ya 86 demandas ofizials de torna , con a correspondién documentazión acreditatiba d' a titularidad, y s'aspera que arriben más antis d'o 4 de mayo , calendata en que remata o zaguer plazo .

Os propietarios pribaus no son os únicos que an estau en os zaguers meses reuniendo papels ta remontar o que estió suyo . O Conzello de Fiscal treballa en una lista de cabals públicos d' os tres lugars en a que feguran escuelas , camíns u a ilesia de Jánovas.

-----------------------------

Desde que en diciembre se abrió el proceso de reversión de los bienes expropiados o adquiridos en su día para la construcción del maldito pantano, la Confederación Hidrográfica del Ebro (CHE) ha recibido ya 86 solicitudes oficiales de restitución, con la correspondiente documentación acreditativa de la titularidad, y se espera que lleguen más antes del 4 de mayo, fecha en que concluye el último plazo.

Los propietarios privados no son los únicos que han estado durante los últimos meses reuniendo papeles para recuperar lo que fue suyo. El Ayuntamiento de Fiscal trabaja en una lista de bienes públicos de los tres núcleos en la que figuran escuelas, caminos o la iglesia de Jánovas

1 comentario:

  1. Hi, I like your photo a lot. I am a big fan of travelling and taking pictures as well so here I my favourite picture from Croatia: http://www.odyssei.com/travel-gallery/88093.html (beautiful beaches, beautiful sea!) ).  I think I will come back here, so see ya later!

    ResponderEliminar

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias