Nuestra tienda - A nuestra botiga

3 mar 2009

Milloras en a presa de Mediano


O Menisterio de Meyo Ambién a licitau as obras de millora d'a impermeabilización y drenache d'o estribo dreito d'a presa de Mediano , con una inbersión prebista de 686.000 euros . Ista autuazión s'integra en o Plan Español d'Estimulo d'a Economía y o Empleo , dependién d'o Gubierno zentral .

O plazo d'execuzión ye de güeito meses y o suyo ochetibo prenzipal ye amillorar y atualizar o drenache y a impermeabilización que ya son en a presa .
Os treballos s'enpezipiaran con a creyazión d'una nueba pantalla d'inyezions en os mazacóns situaus entre a margin dreita y o alibiadero, en fundarias entre 30 y 35 metros . Auguas abaxo s'echecutará una nueba pantalla de drenache y , antimás , se faran nuebos drenaches en toda a presa , sellando os biellos .
S'instalarán siete nuebos piezómetros , que permitirán amillorar o control d' a presa.

------------------------
El Ministerio de Medio Ambiente ha licitado las obras de mejora de la impermeabilización y drenaje del estribo derecho de la presa de Mediano, con una inversión prevista de 686.000 euros. Esta actuación se integra en el Plan Español de Estímulo de la Economía y el Empleo, dependiente del Gobierno central.
El plazo de ejecución es de ocho meses y su objetivo principal es mejorar y actualizar el drenaje y la impermeabilización ya existentes en la presa.
Los trabajos se iniciarán con la creación de una nueva pantalla de inyecciones en los bloques situados entre la ladera derecha y el aliviadero, en profundidades entre 30 y 35 metros. Aguas abajo se ejecutará una nueva pantalla de drenaje y, además, se realizarán nuevos drenajes en toda la presa, sellando los antiguos.
Se instalarán siete nuevos piezómetros, que permitirán mejorar el control de la presa.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias