Nuestra tienda - A nuestra botiga

17 mar 2009

Y cuasi me fizon plorar











Alba a mia filla gran, me fizo iste escrito y o leyo o diya de l'alcuentro da chen de Laspuña en Barcelona, a yo me deixo sorprendiu y unas clarimas empezipion a asomase por os mios güellos.
A jodida da zagala cuasi me fizo plorar y p'acabala de rematar me regalo un "collage fotografico" (que dimpues m'enterau que lo fizo Sus de Casa Marcelina y que Dani estio implicau en iste montache-sorpresa) con una frase que dize "Gracias por acercarnos + ,nabatiando.com".

Iste ye o escrito:
"Esta noche es una de aquellas, donde nos reunimos y recordamos vivencias que hemos pasado todos juntos; grandes y pequeños, padres e hijos, en nuestro pequeño y apreciado pueblo de Laspuña.
Pero, creo que todos estaréis de acuerdo conmigo cuando digo que Laspuña, ha dado un paso hacia delante, gracias al trabajo de una persona en particular.
Una persona que dedica su tiempo a colgar en Internet los acontecimientos, celebraciones, y algúna que otra anecdota sobre las personas del pueblo.
Me refiero a una persona que esta hoy entre nosotros, el es Joaquín Betato, también mas conocido como "O Zagal de Molinero l'arco"
Gracias Pai por ser como eres y también a todos vosotros por venir esta noche.
Gracias y buena nuei."

5 comentarios:

  1. Muchas gracias Zagal...¡ por dejarnos compartir contigo estos momentos tan entrañables -fuí testigo de ello- Comparto plenamente con Alba lo que dice y con Dani lo de : "Gracias por acercarnos + www.nabatiando.com "

    ResponderEliminar
  2. ¿Cómo que cuasi te fizo plorar? A yo me fa ixo la mía filla y encara estarí plorando. No te'n puez queixar de la fila que tiens. Salut, e enhorabuena.

    ResponderEliminar
  3. bonito y merecido regalo!
    un abrazo

    ResponderEliminar
  4. Betato, "Zagal de Molinero".
    Orgulloso pues estar de esta filla que t'adora, m'acuerdo d'aquella jota ue dice asi:
    Orgulloso pues estar
    Joaquin Betato Ceresuela
    tu hija te demuestra amor
    y en las penas te consuela.
    Una abrazo pare toda la familia Betato de.
    Mariano

    ResponderEliminar
  5. Meto tot en iste mensache: felizidaz pa tu pai, que en faiga muitos más; y l'omenache bien bonico -merexito- y orichinal. Cal reconoxer que yes fendo un gran treballo pa dar a conoxer o tuyo lugar, a tierra y a luenga. A continar enta debán.

    ResponderEliminar

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias