Nuestra tienda - A nuestra botiga

29 mar 2009

Que ora ye?- ¿Que hora es?


Dende ista maitinada a comenzipiau l'orario d'estiu , en cumplimiento d'a direutiba comunitaria que rige o cambeo d' ora y que afeta a toz os países miembros d' a Chunión Uropeya .

O cambio d'ora prenzipió a cheneralizase, anque de maniera desigual , Dende 1974, cuan se produzio a primera crisis d'o petrolio y bels países dezidion adelantar os suyos reloches ta poder aprobeitar millor a luz d'o sol y gastar menos eletrezidá en iluminazión .

Os cambios d'ora se fan o zaguer domingo d'o mes de marzo ( en o que , como agora , se'n adelanta o reloch una ora ) y o zaguer domingo d'o mes d' otubre ,( cuan s'atrasa o reloch una ora ).

------------------------------


Desde esta madrugada ha comenzado el horario de verano, en cumplimiento de la directiva comunitaria que rige el cambio de hora y que afecta a todos los países miembros de la Unión Europea.

El cambio de hora comenzó a generalizarse, aunque de manera desigual, a partir de 1974, cuando se produjo la primera crisis del petróleo y algunos países decidieron adelantar sus relojes para poder aprovechar mejor la luz del sol y consumir menos electricidad en iluminación.

Los cambios de hora coinciden con el último domingo del mes de marzo(en el que, como ahora, se adelanta el reloj una hora) y el último domingo del mes de octubre, (cuando se retrasa el reloj una hora).

2 comentarios:

  1. Y prou que se nota. Ya somos en a primabera.

    ResponderEliminar
  2. Lo que yo desconozco es la utilidad de este cambio de hora, cuando la cantidad de energía que se pretende ahorrar es realmente ridícula.

    ResponderEliminar

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias