Nuestra tienda - A nuestra botiga

23 oct 2007

ARAGON YE TRILINGÜE



25º ANIVERSARIO DE LIGALLO DE FABLANS DE L’ARAGONÉS

Queridos amigos y compañeros:

Queremos informaros de que, con motivo del 25 aniversario de Ligallo de Fablans de l’Aragonés, el día 27 de octubre, sábado, a las 20 h. y en el Palacio Municipal de Deportes (el Huevo), se celebrará un concierto en el que actuarán La Ronda de Boltaña, La Orquestina del Fabirol, Biella Nuei, Comando Cucaracha, Lurte, Prau y Déchusban.

Las entradas ya están a la venta en cajeros CAI, en internet en la propia página web de la CAI y en la sede de Ligallo de Fablans de Zaragoza (Coso 112, ppal. izda.) en horario aprox. de 9 a 13 h. y a un precio casi simbólico de 10 euros.

Creemos que Ligallo de Fablans ha hecho un gran esfuerzo organizativo y que ha logrado reunir en un solo evento a todos los grupos, o buena parte de ellos, que representan la vanguardia de nuestra cultura musical.

Por otra parte, y a través de este concierto, Ligallo de Fablans vuelve a poner de manifiesto, a la vez que renueva, su compromiso con la lengua y la cultura aragonesa y com todas aquellas personas y colectivos que se significan por la defensa y difusión que de ellas hacen.

Muchas gracias y esperamos que ese día pueda significar un punto de reencuentro para todos nosotros. NO FALTÉIS ¡!!

################################################
25eno CABO D’AÑO DE LIGALLO DE FABLANS DE L’ARAGONÉS

Quiestos amigos y compañers:

Queremos informar-tos de que, con motibo d’o 25eno cabo d’año de Ligallo de Fablans de l’Aragonés, o benién diya 27 d’otubre, sabado, en o Palazio Monezipal d’Esportes (el Huevo), se zelebrará un conzierto en o que autuarán La Ronda de Boltaña, La Orquestina del Fabirol, Biella Nuei, Comando Cucaracha, Lurte, Prau y Déchusban.

As dentradas ya i son á la benda en caxeros CAI, en internet en a propia pachina web d’a CAI y en a siede de Ligallo de Fablans de Zaragoza (Coso 112, ppal. cucha) en orario, alto u baxo, de 9 á 13 oras y a un pre cuasi simbolico de 10 euros.

Creyemos que Ligallo de Fablans ha feito un granizo esfuerzo organizatibo y que ha lograu achuntar en un solo ebento á todas as collas, o güena parti d’eras, que representan a banguardia d’a nuestra cultura mosical.

D’atra man, y á trabiés d’iste conzierto, Ligallo de Fablans manifiesta, de bez que renueba, o suyo compromís con a luenga y a cultura aragonesa y con todas aqueras presonas y coleutibos que se sennifican por a esfensa y a espardidura que d’era fan.

Muitas grazias y asperamos que ixe diya pueda sennificar un punto de retrobe ta toz nusatros. NO I FALTEZ ¡!!

##############################################
25è ANIVERSARI DE LIGALLO DE FABLANS DE L’ARAGONÉS

Benvolguts amics i companys:

Volem informar-vos de que, amb motiu del 25è aniversari de Ligallo de Fablans de l’Aragonés, el pròxim dia 27 d’octubre, dissabte, al Palau Municipal d’Esports (el Huevo), es celebrarà un concert al qual hi actuaran La Ronda de Boltaña, La Orquestina del Fabirol, Biella Nuei, Comando Cucaracha, Lurte, Prau y Déchusban.

Les entrades ya es poden adquirir als caixers CAI, a internet a través de la pròpia pàgina web de la CAI i a la seu de Ligallo de Fablans de Zaragoza (Coso, 112, ppal, esq.) en horari aprox. de 9 a 13 h. i a un preu gairebé simbòlic de 10 euros.

Creiem que Ligallo de Fablans ha fet un gran esforç organitzatiu i que ha aconseguit ajuntar en un sol esdeveniment tots els grups, o bona part d’ells, que representen l’avantguarda de la nostra cultura musical.

D’altra banda, i a través d’aquest concert, Ligallo de Fablans manifesta, a la vegada que renova, el seu compromís amb la llengua i la cultura aragonesa y amb totes aquelles persones i col.lectius que es signifiquen per la defensa i difusió que d’ella fan.

Moltes gràcies i esperem que aquest dia pugui significar un punt de retrobament per a tots naltros. NO HI FALTEU ¡!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias