Nuestra tienda - A nuestra botiga

6 nov 2008

Coliseum ¡cerrojazo!


A discoteca Coliseum tancará as suyas puertas definitibamente o prosimo 6 de diziembre . A mesma discoteca l'anunzia en a suya pachina web e combida a una birolla de despedida ixe diya , baxo o tetulo " O remate d' una epoca ". A discoteca eba prebocato quexas a menudo entre os bezíns d'Almudévar . O zierre d' a discoteca Coliseum d'Almudévar ye un ingredién más en o debat ubierto sobre l' ozio nueiturno en Uesca . Por o momento , a ziudá no parixe aber trobato a soluzión definitiba, con a discoteca Manhattan clausurada probisionalmente y con inzidéns más u menos cutianos en a redolada d'o Tubo de Uesca.
A chobentu de Laspuña ya no fara tantismos kilometros ta "ir de marcha", o en fara mas?.
________________________________________________________
La discoteca Coliseum cerrará sus puertas definitivamente el próximo 6 de diciembre. La propia discoteca lo anuncia en su página web e invita a una fiesta de despedida ese día, bajo el título "El final de una época". La discoteca había provocado quejas frecuentemente entre los vecinos de Almudévar.
El cierre de la discoteca Coliseum de Almudévar es un ingrediente más en el debate abierto sobre el ocio nocturno en Huesca. Por el momento, la ciudad no parece haber encontrado la solución definitiva, con la discoteca Manhattan clausurada provisionalmente y con incidentes más o menos frecuentes en la zona del Tubo de Huesca.
La Juventud de Laspuña ya no hara tantisimos kilometros para "ir de marcha", o hara mas?.

1 comentario:

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias