Nuestra tienda - A nuestra botiga

23 sept 2009

O diya europeo d'as luengas


Rolde O Caxico y Ara Cultural zelebrarán o Diya Europeo d'as Luengas con a presentazión d'o libro infantil en luenga aragonesa “Una istoria de onsos / L'ombre-choto de Sobrarbe”.

L'acto ye parti d'as más de 270 actibidaz que se realizarán en toda Europa dintro d'a chornada The European Year of Languages / Journée Européenne des Langues, organizada á ixena por o Consello d'Europa y l'Unión Europea

O benién sabado diya 26 de setiembre l'Unión Europea y o Consello d'Europa zelebrarán a Chornada Europea d'as Luengas, a suya finalidat ye espardir a riqueza cultural y lingüistica europea, faborexer o plurilinguismo y refirmar ixas luengas que, como l'aragonesa, forman parti d'a nuestra cultura.Con ixa finalidat se zelebrarán más de 270 actividaz en 45 países. Entre ellas se i a incluyíu a presentazión d'o libro infantil de falordias en luenga aragonesa “Una historia de onsos / L'Ombre-choto de Sobrabe”, escrito por Manuel Ramón Campo y Óscar Latas, e ilustrau por Ara Cultural. O libro a estau editau por o Rolde O Caxico d'o Biello Aragón y O Limaco Edizions. A presentazión ye ubierta t'o publico y en contará con a presenzia d'os autors e ilustrador.

Sabado diya 26 de setiembre, 20 o.Ara Cultural. c/ Serrablo, nº 80. Samianigo / Sabiñánigo.

--------------------------------------------
Rolde O Caxico y Ara Cultural celebrarán el Día Europeo de las Lenguas con la presentación del libro infantil en lengua aragonesa “Una istoria de onsos / L'ombre-choto de Sobrarbe”.

El acto forma parte de las más de 270 actividades que se realizarán en toda Europa dentro de la jornada The European Year of Languages / Journée Européenne des Langues, organizada conjuntamente por el Consejo de Europa y la Unión Europea

El próximo sábado día 26 de septiembre la Unión Europea y el Consejo de Europa celebrarán la Jornada Europea de las Lenguas, cuya finalidad es promover la riqueza cultural y lingüística europea, favorecer el plurilinguismo y apoyar aquellas lenguas que, como la aragonesa, forman parte de nuestra cultura.Con esa finalidad se celebrarán más de 270 actividades en 45 países. Entre ellas se ha incluído la presentación del libro infantil de cuentos en lengua aragonesa “Una historia de onsos / L'Ombre-choto de Sobrabe”, escrito por Manuel Ramón Campo y Óscar Latas, e ilustrado por Ara Cultural. El libro ha sido editado por el Rolde O Caxico d'o Biello Aragón y O Limaco Edizions. La presentación está abierta al público y contará con la presencia de los autores e ilustrador.
Sábado día 26 de septiembre, 20 h.Ara Cultural. c/ Serrablo, nº 80. Samianigo / Sabiñánigo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias