Nuestra tienda - A nuestra botiga

31 ene 2010

Erre que erre

¿O castiello de San Pelai ?

En a pachina web d'a "oficina comarcal de turismo" s'esplica con tot detalle an son os lugars , a suya istoria , a suya arquiteutura , os suyos monumentos relichiosos y as suyas maneras de fer. Pero ...¿Belún controla os datos que s'escriben pa beyelos en internet?. No creigo , ya que en un monezipio apareze una armita inexistente y claman castiello a lo que simplamén estió una torre de goita .
¿quiere dizir isto que en o resto d'os monezipios d'a redolada pasa o mesmo ?. No lo se , pero belún deberia comprebalo. Y si no en ai ni tiempo ni presupuesto que les n'encarguen a os presidéns d'as comisions (6.000 euros ) u a os bizepresidents (2.500 euros) que con istos emolumentos salarials podran reyalizar un esfuerzo que baiga de bueno a toz ,en aras d'a reyalidá istorica y monumental d'os nuestros lugars . Porque si belún quiere ir a l' armita de Santa Olaria en Laspuña li sera menester muita FE ta poder alcuentrala.
Aqui a pachina en cuestion
---------------
En la pagina web de la oficina comarcal de turismo se explica con todo detalle la ubicacion de los pueblos, su historia, su arquitectura, sus monumentos religiosos y sus costumbres. Pero... ¿Alguien controla los datos que se vierten sobre la red?. No creo, ya que en un municipio aparece una ermita inexistente y llaman castillo a lo que simplemente fue una torre de vigia. ¿quiere decir esto que en el resto de los municipios de la comarca sucede lo mismo?.No lo se , pero alguien deberia comprobarlo. Y si no hay tiempo o presupuesto que se lo encarguen a los presidentes de las comisiones (6.000 euros) o las vicepresidentes (2.500 euros) que con estos emolumentos salariales podran realizar un esfuerzo que beneficie a todos en aras de la realidad historica y monumental de nuestros pueblos. Porque si alguien quiere ir a la ermita de Santa Eulalia en Laspuña necesitara mucha FE para poder encontrarla.

Aqui la pagina en cuestion

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias