Nuestra tienda - A nuestra botiga

8 mar 2010

Armarios empotraus


Eba pensau en puyar o diya 6 ta Casa, quereba azercame ta Plan y ta l'Ainsa pero o lumbago ma teniu chitau en a cama o fin de semana. O biernes Dani de Marcelina m'azerco ande un osteopata d'ixos y m'apaño os güesarallos prou bien. Creigo que con os mios años ya no podemos fer o "salto del tigre" si antimas os armarios son empotraus...
Pero a cosa no a siu tan mala pues ie aprobechau pa organizame un poco y zentrame en conseguir aduya pa os de Curico, fizimos numeros con Jose Antonio de Casa Sidora y a la fin iemos contau 400 presonas de l'AltoAragón, 50 son de Laspuña.

O que yo quereba beier en Plan ye en iste enrastre de Sobrarbenses. y tamien me feia goyo azercame ta l'Ainsa y ser presente en a presentazion de IU Sobrarbe y asinas petar una charrada con Nacho y Anchel Conte.
Ista ye a notizia que saleba en o Diario del AltoAragón
"Izquierda Unida se presenta hoy en el Castillo de Aínsa
Inmaculada CASASNOVAS 06/03/2010
AÍNSA.- Izquierda Unida-Sobrarbe se presenta hoy en Aínsa en un acto que tendrá lugar en la Torre del Homenaje del Castillo de Aínsa a las 19 horas. Manuel Morales, coordinador comarcal y Miguel Aso, coordinador del partido en el Alto Aragón intervendrán en la asamblea, a la que también asistirán el historiador Anchel Conte y el diputado regional, Adolfo Barrena."

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias