Nuestra tienda - A nuestra botiga

21 mar 2012

Del 28 al 18

Ista añada a retrasemos a zena d'o 28 de diziembre por asuntos presonals pero finalmente " Tres inocentes en Sobrarbe " dezidiemos achuntanos o diya 18 de marzo .

L' ora acordada as 21.00, o puesto " Casa Fes " en l'Ainsa .

Arribe puntual , mancaban 10 menutos pa que sonasen nuei campanadas en a torre d'a plaza , y en obrir a puerta d'o bar , una boz farto conozida me saluda con un " Betato que fas astí si isto no ye un bar de gays ", a mía respuesta yera clara " “Cooo, Cabezón, al beyete a tu e pensau que si y por ixo entrau”. Dezaga d’as risas primeras d' os parroquiáns , beigo caras conozidas , bellas que no beyeba dende a epoca d'o Instituto . Saludos , más risas , charrada con Amadeo y istos dos bucos sin arribar , biba a puntualida sobrarbense . Cabezón me fa prebar a binada d' ista añada y Felix Lascorz me goitaba con cara de ¿ me pedirá bicarbonato iste nabatero ?, masiau dulze pa o mío gusto , pero pasa bien .

Rondando as 21.30 y con cara de descojone s’asoman os dos moricos de Banaston , dandose a culpa l'uno a l’atro por o retraso .

Dezaga d’os preliminars nos lanzemos a o nuestro comeso y dentramos a zenar .

Puesto tranquilo , acogedor , buen serbizio , presentazión mui correuta d'os entrantes , e IMPRESIONANTE a calidá d'os segundos . Os moricos se lanzon por o tradizional y espeutacular entrecot . Yo teneba conzieto y pedíe luenga ," suau a o paladar con una barrecha de gustos que te fan pensar en tornar ".

Rematamos a nuei fiendo uns tragos sin cargar , a edá no perdona y a G. Zebil de trafico tampoco

Y agora a asperar a nuestra prosima chuntada añal o diya 28 de diziembre .

Ta os que no conozéis a cozina de " Casa Fes ", prebaisla y seguro que tornarez.


----
Este año aplazamos la cena del 28 de diciembre por temas personales y finalmente “Tres inocentes en Sobrarbe” decidimos reunirnos el día 18 de marzo.

La hora acordada las 21.00, el lugar “Casa Fes” en l’Ainsa.

Llegue puntual, faltaban 10 minutos para que sonaran nueve campanadas en la torre de la plaza, y al abrir la puerta del bar, una voz harto conocida me saluda con un “Betato que haces aquí si esto no es un bar de gays”, mi respuesta era obvia “Cooo, Cabezón, al beyete a tu e pensau que si y por ixo entrau”. Tras las risas iniciales de los parroquianos, veo caras conocidas, algunas que no veía desde la época del Instituto. Saludos, más risas, charrada con Amadeo y estos dos cabrones sin llegar, viva la puntualidad sobrarbense. Cabezón me da para que pruebe la “binada” de este año y Félix Lascorz me mira con cara de ¿me pedirá bicarbonato este nabatero?, demasiado dulce para mi gusto, pero entra bien.

A las 21.30 y con cara de descojone aparecen los dos moricos de Banaston, echándose la culpa el uno al otro por el retraso.

Tras los preliminares nos lanzamos a nuestro cometido y entramos a cenar.

Lugar tranquilo, acogedor, buen servicio, presentación muy correcta de los entrantes, e IMPRESIONANTE la calidad de los segundos. Los moricos se lanzaron por el tradicional y espectacular entrecot. Yo tenía antojo y pedí lengua, “suave al paladar con una mezcla de sabores que te incitan a volver”.

Acabamos la noche tomando unas copas sin alcohol, la edad no perdona y la G.Civil de trafico tampoco.

Y ahora a esperar nuestra próxima cita anual el día 28 de diciembre.

Para los que no conocéis la cocina de “Casa Fes”, probarla y seguro que volveréis.

2 comentarios:

  1. Lo mejor y fuera de la cena fue la compañía. Como siempre pasamos muy buen rato.
    Ya tengo ganas de la próxima.

    ResponderEliminar
  2. Ya queda menos, la proxima intentaremos que se cumpla en fecha y hora.

    ResponderEliminar

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias