Nuestra tienda - A nuestra botiga

22 jun 2014

XVIII Diya d'a Cultura Chistabina.

Galeria fotografica de Lucia Mur www.meteosaravillo.com
Galeria fotografica de Lucia Mur www.meteosaravillo.com (Haz clik sobre la foto)
O San Chuan mas tradizional y rasmioso se fa en San Chuan de Plan, un polito lugar d'a bal de Chistau, Pirineo aragonés; que cada añada rebibe en o mes de chunio, a suya tradizión y cultura mas ancestral y se conbierte en un museo que amuestra as suyas millors galas ta zelebrar o Díya d'a Cultura Chistabina, a Falleta y a Fiesta de San Juan.
Son unas chornatas festibas que balen pa recordar as costumbres, os traches, as danzas d'os antepasaus d'a bal; una maniera tamién de recordar a suya istoria pasata pa que no desapareixca. A mosica, que tamién forma parte d'ixa cultura, será muit present en istos díyas tant importants p'as chents d'o puesto.
------
El San Juan más tradicional se celebra en San Juan de Plan, un precioso pueblo del valle de Chistau, Pirineo aragonés; que cada año revive en el mes de junio, su tradición y cultura más ancestral y se convierte en un museo viviente que luce sus mejores galas para celebrar el Díya de la Cultura Chistabina, la Falleta y la Fiesta de San Juan.
Se trata de unas jornadas festivas que sirven para recordar las costumbres, los trajes, las danzas de los antepasados del valle; una forma también de recordar su historia pasada para que no desaparezca. La música, que también forma parte de esa cultura, estará muy presente en estos días tan importantes para las gentes del lugar.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias