Nuestra tienda - A nuestra botiga

24 nov 2015

El túnel de Bielsa cerrado por tres meses.

Las autoridades francesas han determinado por decreto el cierre nocturno del túnel de Bielsa-Aragnouet, que comunica Aragón y Francia, durante tres meses más, hasta el 26 de febrero.
Desde la dirección general de Movilidad e Infraestructuras del Ejecutivo de Aragón, han advertido de que este cierre "supondrá un impacto negativo en la economía aragonesa".
Tras los atentados en París de la semana pasada, Francia decidió cerrar el túnel de Bielsa hasta el 26 de noviembre, cuando en principio iba a concluir el estado de emergencia en este país.
---------
As autoridatz franzesas an determinau por decreto o zierre nocturno d'o túnel de Bielsa-Aragnouet, que comunica Aragón y Franzia, tres meses más, dica o 26 de febrero.
Dende a "Direccion General de Movilidad e Infraestructuras"  d'Aragón, an adbertiu que iste zierre "suposará un trallazo negatibo en a economía aragonesa".
Dimpués d'os atentaus en París d'a semana pasada, Franzia dezidió zarrar o túnel de Bielsa dica o 26 de nobiembre, quan en prenzipio iba a rematar o estau d'emerchenzia en iste país.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias