ESPACIO PUBLICITARIO

ESPACIO PUBLICITARIO

Como la pólvora.

El presidente de la DGA , J.Lamban preocupado ante la inesperada situación segregacionista.

Como la pólvora, la chispa del “Proces” ha llegado a nuestras tierras y lo que en un principio parecía un “misto humedeziu” ha pretau a mecha y la situación está desbordada. En la sede de la comarca del Sobrarbe los teléfonos arden y la preocupación ha llegado a la DGA.
Todo se inició con la petición de segregación de los habitantes de Ceresa y el Casal del Municipio de Laspuña para formar entidad propia. El Ayuntamiento de Laspuña respondió con la solicitud de agregar al municipio las poblaciones de Escalona, alegando motivos históricos, y la de San Lorien , alegando que  muchos allí nacidos ya viven en Laspuña. 
Socastiello ha solicitado la segregación e incorporación a Francia con la intención de crear un nuevo paraíso fiscal a este lado de la frontera. Banktierra, Ibercaja y otras entidades de la zona están tratando de abrir sucursales.
El virus se ha extendido y tanto Barribiello como Barrialto quieren formar municipio propio.
El temor se ha trasladado a otras entidades municipales que ven peligrar su actual estructura. El Ayto. de Aínsa tiembla, Banastón ya está preparando un referéndum entre sus vecinos.
De las Devotas  para arriba quieren tener comarca propia.
Boltaña se postula como capital de un nuevo territorio BoletaniaRondadora.(Todo o que sea preziso pa no compartir capitalidad con os moricos)
Aunque según comentan los politólogos más avezados de nuestra tierra, no debemos preocuparnos por estas nuevas tendencias pues son como una tormenta sin piedra “fan ruido pero no fan mal”, y dicen   que lo que debe importarnos son las Ayudas PAC.
----
Como si estiese  polvora, a espurna d'o “Proces” ha plegau pa as nuestras tierras y o que en un prenzipio pareixeba un “misto mullau” ha pretau a mecha y a situazión ye sobreixida. En a sede d'a comarca d'o Sobrarbe os telefonos arden y a procupazión ha plegau a la DGA.
Tot prenzipio con a petizión pa separase os de Ceresa y o Casal d'o conzello de Laspuña para fer conzello propio. O Conzello de Laspuña respondió con a solizitut  a la DGA d'adhibir a o municipio as poblazions d'Escalona, alegando motius historicos, y a de San Lorien , con a escusa que muitos d’ixe lugar ya viven en Laspuña.
Socastiello ha solizitau a independencia y encorporación a Francia con o preposito de creyar un nuevo paraíso fiscal a iste costau d'a buega. Banktierra, Ibercaja y atras entidatz d'a zona son prebando d'ubrir sucursales.
O virus s'ha extendiu y tanto Barribiello como Barrialto quieren formar conzello propio.
A temor s'ha tresladau a atras entidatz municzipals que veyen peligrar a suya actual estructura. O conzello d'Aínsa tremola, Banastón ya ye preparando un referéndum entre os suyos vezins.
Dende as Devotas dica a muga quieren tener comarca propia.
Boltaña se postula como a capital d'un nuevo territorio BoletaniaRondadora.(Tot u que sía preziso pa no compartir capitalidat con os moricos)
Encara que seguntes comentan os politologos mas espabilaus d'a nuestra tierra, no hemos de preocupar-nos por istas nuevas tendenzias pues son como  una tronada sin piedra “fan rudio pero no fan mal ”, y dizen que o que ha d'importar-nos son  as Aduyas PAC.


1 comentario:

Anónimo dijo...

Desde el nuevo estado de Socastiello, tenemos el placer de anunciarles que desde el no anuncio de independencia, 532 empresas han trasladado su sede. Se prevee un incremento del 999,99% al día ya que además de las ventajas fiscales además se ofrece a nuestras nuevas empresas unas vistas impresionantes al Pirineo y a la Peña Montañesa con un aire despejado de quebrantos.