Nuestra tienda - A nuestra botiga

1 feb 2008

Por nuestra cultura

Quiestos/as ligallers/eras y amigos/as en cheneral/
Queridos/as ligalleros/as y amigos/as en general:

Como de seguras podrez remerar, en nobiembre de 2006, o Conzello de Zaragoza ba organizar a Feria d’Amostranza en a Pza. de o Pilar, un espazio en o que as asoziazions que mos adedicamos á la esfensa y espardidura d’a luenga y a cultura aragonesas i podiemos fer bisible o nuestro treballo y amostrar-lo á toda la poblazión. Un ebento que, á lo que se i beye, no ba á tener pas continidá porque, seguntes diz Pilar Alcober, Conzellera de Cultura y Educazión, “la cultura aragonesa se encuadra dentro de un marco más amplio, que es la cultura española”. Seguntes ixo, caldrá pensar que as manifestazions culturals locals no tienen razón d’estar y en tienen as oras contadas, no?

Ye por ixo que s’ha ubierto un blog ta replegar firmas y demanar que se torne á combocar a Feria d’Amostranza, en os mesmos o parellanos terminos con os que se combocó agora ya fa más d’una añada, ye dizir, contando con todas as asoziazions y en un puesto de fázil aczeso ta tot qui quiera amanar-se-ie.

L’adresa d’o blog do i podez firmar, simplamén nimbiando un correu-e ye:

http://manifiestoferiadelamostranza.blogia.com/

Asperemos que se i repleguen muitas firmas y a Conzellera lo se torne á pensar. Un abrazo y muitas grazias por a buestra colaborazión.


Como seguramente podréis recordar, en noviembre de 2006 el Ayto. de Zaragoza organizó la Feria de Enseñanza, Amostranza, en la Pza. del Pilar, un espacio en el que las asociaciones que nos dedicamos a la defensa y difusión de la lengua y la cultura aragonesa pudimos hacer visible nuestro trabajo y enseñarlo a toda la población. Un evento que, por lo que se ve, no va a tener continuidad porque, según dice Pilar Alcober, Concejal del Cultura y Educación, “la cultura aragonesa se encuadra dentro de un marco más amplio, que es la cultura española”. Según esto, habrá que pensar que las manifestaciones locales no tiene razón de ser y tienen las horas contadas, ¿no?.
Es por esto que se ha abierto un blog para recoger firmas y pedir que se vuelva a convocar la Feria de Enseñanza, Amostranza, en os mismos o parecidos términos con los que se convocó ahora hace más de un año, es decir, contando con todas las asociaciones y en un lugar de fácil acceso para todo el que quiera acercarse.
El enlace del blog donde podréis firmar, simplemente enviando un correo-e es: http://manifiestoferiadelamostranza.blogia.com/

Esperemos que se recojan muchas firmas y la Concejal se lo vuelva a pensar.
Un abrazo y muchas gracias por vuestra colaboración.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Se respetuoso con tus comentarios.
No se publicarán si el autor no está debidamente identificado.
Gracias